لیزر مونالیزا تاچ

لیزر مونالیزا تاچ و کاربردهای شگفت انگیز آن چیزی است که در این نوشتار سعی می کنیم تعریفی جامع از آن داشته باشیم.
بی شک این دستگاه یکی از بهترین تکنولوژی های روز دنیا در رشته زنان است که در درمان بیماری‌ها و جراحی زیبایی زنان کاربرد دارد.
این دستگاه قادر است با استفاده از لیزر Oc2 با طول موج خاص بسیاری از بیماری های زنان را درمان کند.
این لیزر مجهز به Hand piece مختلف است که با تعویض هر کدام و اعمال تغییرات در فرکانس و شدت اشعه های لیزر می توان کاربرد های آن را تغییر داد.

لیزر مونالیزا قبل از اینکه وارد بازار کاربری شود تست ها و مراحل مختلف آزمایش را پشت سر گذرانده و رضایت عملکردی آن بالای ۹۵% گزارش جهانی داشته است.

تکنولوژی مونالیزا موفق به اخذ تایید سازمان غذا و داروی آمریکا FDA و دارای گواهی CA اروپا  و وزارت بهداشت و درمان ایران است. متخصصین زنان بر این باور هستند که بدون شک این لیزر انقلابی در جهت درمان بیماری‌ها و جراحی‌های زیبایی زنان است.

با توجه به اهمیت نقش زنان در زندگی و سلامت خانواده بسیار خوشحال هستیم که می توانیم در مجموعه ای تخصصی با تکنولوژی های روز دنیا و ارایه تکنیک های تخصصی ، پذیرای شما در اصفهان ، شهر گنبد های فیروزه‌ای باشیم.

کاربرد های لیزر مونالیزا تاچ

لیزر مونالیزا تاچلابیاپلاستی ( طراحی زیبایی واژن )
پرینورافی ( تنگ کردن کانال زایمان )
روشن سازی
جوانسازی
درمان علایم یائسگی
درمان عفونت‌های مکرر قارچی واژن یا مثانه
درمان خشکی واژن
درمان آتروفی واژن
درمان بی اختیاری ادرار
درمان دردهای مکرر حین رابطه جنسی
درمان افتادگی رحم
درمان زگیل تناسلی

فراموش نکنیم که این لیزر ایمن و غیر تهاجمی محسوب می‌شود. در اغلب درمان‌های آن شدت درد بسیار کم و یا با بی حسی قابل کنترل است. موقع درمان با لیزر مونالیزا ، نیاز به بستری شدن در بیمارستان و تقبل هزینه‌های بیمارستانی و زمان زیادی نیست. درمان بسیار کوتاه مدت ، با نتیجه های قابل قبول و رضایتمندی بالاست.

جراحی زیباییزیبایی واژنلیزر مونالیزالیزر واژینال

یک × دو =