ورود

رمزتان را گم کرده‌اید؟
Don't have an account? Sign Up
جوان سازی دستگاه تناسلی با مونالیزا

جوانسازی واژن

جوان سازی چیست ؟ و چگونه عمل جوانسازی واژن با مونالیزا صورت میگرد؟ خطرات و باید ها و نباید های جوانسازی چیست؟ چه کسانی نباید از لیزر برای جوانسازی استفاده کنند ؟ قبل و بعد از لیزر چه کارهایی باید انجام داد؟

 اگر جزو دسته زنانی هستید که به صورت روزانه و بدون وسواس پی گیر علائم و وضعیت بدن خود هستید و در ارتباط با آناتومی و کارکرد ارگان های بدن خود تحقیق می کنید و اطلاعات درست پیدا می کنید باید به شما تبریک گفت چون شما برای سلامت جسمی و روحی خود ارزش قائل هستید‌.

شما می دانید که اگر موهایتان را شکل دهید و کمی آرایش کنید،لباس شاد بپوشید و کودک شاد درونتان را به فعالیت وادار کنید ، شوخی کنید و اهل خانه را به وجد بیاورید می توانید دنیایی پر از شادی و آرامش را به همسر و فرزندان خود هدیه دهید.
و می دانید که اگر حرف هایتان بوی گلایه و تذکر مداوم بگیرد،چشمانتان فقط در جستجوی کم و کاستی ها باشد و در را روی خنده و شوخی و گفتگو های دونفره ببندید به زودی اهل خانه ناامید و خسته می شوند.هر کسی در پوسته تنهایی خود فرو می رود و زندگی آرام آرام کسالت بار می شود.
شما زن هستید،قلب خانه و یادتان نرود برای در جریان بودن و زنده ماندن باید یک قلب پتپد و با هر ضربان بتواند امید به زندگی و هیجان را در شریان های خانه به حرکت وادار کند.
پس سلامتی جسمی و روانی شما بسیار با اهمیت است.یکی از لذت های زندگی برای هر فرد سالم می تواند لذت جنسی باشد.ارگاسم هم برای زنان بسیار مفید و با ارزش است.

تاثیرات ارگاسم بر زندگی:


🔹 ارگاسم می تواند به بهبود خواب کمک کند.پس از یک ارگاسم لذت بخش مواد شیمیایی مثل اکسی توسین،نوراپی نفرین،وسپرس،پرولاکتین و سروتونین در بدن آزاد می شود و ثابت شده که تمام این مواد در بهبود و کیفیت خواب بسیار تاثیر گزار است.
🔹 مبارزه با تنش ها و استرس های روزانه،در زمان ارگاسم هورمون ضد افسردگی سروتونین آزاد می شود که باعث تحریک و ترشح پرولاکتین است که اثر آرامش بخش روی بدن دارد.در حالی که ارگاسم چند ثانیه بیشتر نیست اما فواید آن در بدن پایدار است.

🔹 پوست درخشان و مخملی،گاهی باید خرید کرم های گران قیمت ضد چروک و لیفت را فراموش کنید و فقط به یک ارگاسم عالی فکر کنید.چون یک رابطه جنسی خوب و قوی و یک ارگاسم عالی جریان خون رسانی به اندام را افزایش می دهد و باعث می شود که رگ های شما باز شود و اگر دقت کنید بعد از یک رابطه جنسی صورت کاملا برافروخته است.د ر حقیقت یک ارگاسم خوب به افزایش DEAخون تا پنج برابر کمک می کند و می توان گفت یک رابطه جنسی خوب یک کرم جوانساز خوب است.
🔹 یک رابطه جنسی خوب باعث به کاهش سردرد های شاخه ایی و میگرنی کمک می کند.تحقیقات نشان می دهد که ارگاسم آستانه درد را افزایش می دهد و تسکین بعضی از بیماری ها منجر می شود.
🔹 بهبود گردش خون در اندام لگن و تنظیم قاعدگی.زنانی که حداقل یک بار در هفته رابطه جنسی و ارگاسم دارند چرخه قاعدگی نرمالی را سپری می کنند.
🔹 افزایش باروری و احساس سلامتی بیشتر که از طریق انرژی بخشیدن به غده هیپوتالاموس و
هیپوفیز اتفاق می افتد.

🔹 بهبود خلق و خو ،در فرآیند یک هم آغوشی خوب صمیمیت و پایداری بسیار خوبی بین طرفین ایجاد می شود که برای احساس امنیت یک زن بسیار مهم است.
🔹 جلوگیری از پوکی استخوان،به علت افزایش سطح استروژن استخوان ها از فرسودگی محافظت می شوند.
مواردی که مطالعه کردید از جمله فواید یک رابطه جنسی خوب و ارگاسم برای بدن یک زن بود و نشان از اهمیت رابطه جنسی و ارگاسم برای زنان است.

اگر تا به امروز به رابطه جنسی خود اهمیت نمی دادید و گاهی مواقع تظاهر به ارگاسم داشتید بهتر است برخی از عوارض عدم ارگاسم را نیز بخوانید:

🔹 بدن آرام آرام به سمت عدم لذت از لمس شدن پیش می رود وشما حتی با در آغوش،کشیدن صمیمانه مشکل پیدا می کنید.
🔹 خواب شما سطحی می شود و اغلب صبح ها خسته بیدار می شوید.
🔹 نیاز به محرک پیدا می کنید و به سمت کافئین بیشتر گرایش دارید.
🔹 به صورت کلی مغز دچار پیچیدگی و گیجی است و تمرکز پایین می آید‌.
🔹 سیستم ایمنی ضعیف می شود و به راحتی بیمار می شوید.

مطالعه نکات بالا نشان داد که یک ارگاسم خوب چقدر بر کارکرد بدن زنان اثر مثبت دارد و اگر از یک رابطه جنسی خوب خود و همسرتان را محروم کنید چه نتایجی را به دنبال دارد.


علل عدم ارگاسم:


قبل از هر چیز لازم است بدانید که ارگاسم در زنان مختلف متفاوت است و ممکن است علائمی که شما تجربه می کنید با علائم و نشانه های زنان دیگر کاملا متفاوت باشد.بنابراین تجربه یک لذت جنسی با همسر و ارضا شدن روانی و جسمی را به زبان ساده ارگاسم می گوییم‌.و نرسیدن به اوج لذت جنسی را عدم ارگاسم می گوییم.
برخی از زنان در ارگاسم و یا تجربه اوج لذت جنسی دچار مشکل هستند‌بعضی افراد هرگز تجربه نکرده اند،دسته ایی جدیدا به اوج لذت جنسی دست پیدا نمی کنند و برخی دیگر زمان بسیار طولانی نیاز دارند تا بتوانند به ارگاسم برسند.
دلایل عدم ارگاسم یا ارگاسم با تاخیر گوناگون است:

🔹 اختلالات هورمونی

🔹 بعضی از بیماری ها

🔹 مصرف برخی از دارو های اعصاب

🔹 مصرف مکرر قرص های ضد بارداری

🔹 استرس

🔹 کم روئی

🔹 برخی جراحی های لگنی

🔹 ارتباط ضعیف با شریک زندگی

🔹 داشتن برنامه کاری پر حجم و سنگین

🔹 خسته بودن از شرایط تکراری

🔹 احساس گناه

🔹 احساس دلپذیر نبودن از نظر جنسی

🔹 عدم تحریک صحیح از سمت همسر

🔹 زود انزالی همسر

🔹 نداشتن اعتماد به نفس کافی

🔹داشتن خاطره بد از رابطه جنسی

🔹 خشکی واژن

🔹 عفونت یا قارچ

🔹 درد هنگام مقاربت

این دلایل هرکدام حتی به تنهایی میتواند باعث عدم لذت بردن یک زن از رابطه جنسی و در نهایت عدم ارگاسم شود.
حال با توجه به اطلاعاتی که مطالعه کردید و آگاهی از مزایای یک رابطه جنسی خوب باید بدانید که در اغلب موارد این عدم ارگاسم درمان دارد و یکی از فعالیت هایی که در حوزه متخصصین زنان و زایمان انجام می شود جوانسازی واژن و درمان عدم ارگاسم در زنان است.
جوانسازی واژن از جمله درمان هایی است که در جهت ترمیم بافت واژن و افزایش لذت جنسی انجام می شود و تکنیک های متفاوتی دارد که با توجه به شرایط متفاوت هر کس پیشنهاد می شود.
بافت واژن در شرایط معمولی بافتی مرطوب است که همین ویژگی در رابطه جنسی بسیار تاثیر گذار است.و در صورت از دست دادن رطوبت آرام آرام نازک و حساس می شود و واژن دچار آترفی می شود.
اگر این خشکی درمان نشود به مرور باعث آسیب به عضلات کف لگن می شود و عضلات نگه دارنده رحم و مثانه را ضعیف و افتاده می کند.که همین موضوع باعث بروز مشکل بعدی یعنی تکرر ادرار یا بی اختیاری ادرار می شود.
در جوانسازی واژن با توجه به سن و شرایط شخص می توان همزمان چروک ها ، لبیا ماژور ها و افتادگی ها را درمان کرد و همچنین آسیب های کانال زایمان
که در اثر زایمان های مکرر،بارداری،کاهش و افزایش وزن زیاد،ورزش سنگین،سرفه مزمن و یا ژنتیک به وجود آمده رسیدگی کرد و عوارض آن را برطرف کرد.

اگر دچار عدم ارگاسم و یا تاخیر در ارگاسم ،درد در حین رابطه جنسی و یا بی میلی به دلیل مسائل جسمی هستید می توانید راه درمان مناسب آن را در مجموعه دکتر الهه امیری جراح و متخصص زنان پیدا کنید.زیرا دکتر الهه امیری چند سالی می شود که به طور تخصصی در حوزه سلامت جنسی فعالیت می کنند و با پشت سر گزاشتن دوره های لازم با شیوه های جدید درمان آشنایی کامل دارند و با توجه به نیاز جامعه زنان در این حیطه به صورت تخصصی پذیرای شما هستند.
جهت گرفتن نوبت معاینه و مشاوره با دکتر الهه امیری به نوبت دهی سایت مراجعه کنید و دکتر را همراه و همراز خود بدانید تا گرفتن نتیجه مطلوب چون شما و زندگی شما با ارزش است.

تاثیرات مثبت لیزر بر بدن :

جوانسازی یک تعریف کلی دارد که شامل تمام اندام بدن می شود و خوشبختانه با پیشرفت علم این اتفاق دیگر یک رویا نیست و می توان با اصلاح ظاهر و به دست آوردن احساس جوانی شاد و سلامت زندگی کرد.
جوانسازی دستگاه تناسلی یعنی بازگرداندن سلامت و زیبایی ناحیه ژنیتال که شامل موارد زیر است.
🔹 رفع چروک ها

🔹 رفع بد فرمی ها

🔹 رفع سیاهی و تغییرات رنگی پوست

🔹 رفع خشکی واژن

🔹 قرینه سازی لابیاها

🔹 لیفت کردن واژن یا لابیاها

🔹 رفع تحلیل رفتگی بافت لابیاها (تزریق چربی یا ژل)

🔹 تقویت ارگاسم

🔹 جوانسازی پوست ناحیه تناسلی

🔹 درمان شلی واژن

🔹 درمان دخول دردناک

هر کدام از موارد بالا در مجموعه دکتر الهه امیری قابل بررسی و درمان است،این درمان ها می تواند تزریق فیلر ها،لیفت با نخ ،استفاده از انواع لیزرها،پی آر پی (pRp)،نانوفت،مزو تراپی،کربوکسی تراپی ،بوتاکس ،مزونیدلینگ و یا دیگر شیوه ها باشد که بر اساس نیاز شما قابل انتخاب و انجام است .

یکی از روش های پرطرفدار و مورد تایید برای جوانسازی واژن لیزر مونالیزا است.
این لیزر از دسته لیزرهای کربن دی اکسید می باشد که با ایجاد سوراخ های بسیار ریز درون واژن سبب تحریک بافت و ترمیم خود به خودی واژن می شود.لیزر مونالیزا تاچ یک لیزر هوشمند است که قابلیت تشخیص بافت آسیب دیده را دارد و قسمت های مشخص را مورد هدف قرار می دهد و با تاباندن اشعه به باسازی می پردازد.

لیزر مونالیزا تاچ که یک روش کاملا غیر تهاجمی بدون درد و خونریزی و برش است از جمله پرکاربردترین لیزرها در اروپا و آمریکا محسوب می شود.
این لیزر با تخریب بافت قدیمی موجب افزایش تولید الاستین و کلاژن در دیواره واژن می شود و باعث تنظیم رطوبت و لغزندگی واژن در حین رابطه جنسی می شود.

 نحوه لیزر کردن واژن:

🔹  این روش چیزی در حدود سی دقیقه لازم دارد.

🔹 به بیهوشی نیاز ندارد.

🔹 در این روش حتی از داروهای بی حسی استفاده نمی شود.

🔹 در حین لیزر فرد هیچ گونه احساس دردی ندارد.

🔹 بعد از لیزر فورا به امور روزانه باز می گردد‌‌.

🔹 دوره استراحت ندارد.

🔹 دوره نقاهت آن فقط ۵ روز است.

در حال حاضر خوشحالیم که اعلام کنیم دستگاه لیزر مونالیزا تاچ ساخت شرکت DEKAایتالیا که موفق به اخذ تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) شده است هم اکنون در مطب خانم دکتر الهه امیری در دسترس شما عزیزان قرار دارد تا بتوانید برای رفع
🔹 خشکی واژن
🔹 عفونت های مکرر
🔹 درمان قارچ
🔹 رفع شل شدن واژن
🔹 درمان علائم یائسگی
🔹 تکرر ادرار
🔹 درمان درد های مکرر حین رابطه جنسی
🔹 درمان زگیل
🔹 رفع استرچ مارک های بارداری
🔹 روشن سازی ناحیه تناسلی
🔹 لابیاپلاستی
از مزایای درمان آن بهره مند شوید.

اگر شما هر کدام از مشکلات بالا را دارید و فکر می کنید طبیعی است و آن را پذیرفته اید حال می دانید که دیگر لازم نیست این درد و شرایط را تحمل کنید و می توانید با مراجعه و مشاوره با دکتر الهه امیری با استفاده از یکی از روش ها درمان شوید و زندگی جنسی بهتری را تجربه کنید.و ما را همراه و همراز خود بدانید برای گرفتن بهترین نتیجه.

جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا 

بی شک یک دستگاه کم نظیر و شاید بی نظیر در در رشته زنان لیزر مونالیزا تاچ است. این لیزر  مجهز به هندپیس های مختلف  برای کاربرد های گوناگون است و با تعویض هندپیس ها و تغییر در  شدت فرکانس های مختلف می توان در بهبود بیماری های  گوناگون زنان از آن استفاده کرد‌. یکی از این کاربردها درمان خشکی واژن ویا جوان سازی است. این روش با لیزر مونالیزا بسیار آسان و راحت انجام می شود..

لیزر این دستگاه به یک اسکنر هوشمند  متصل است و با ارسال پالس هایی جهت یافتن بافت های مشکل دار می تواند بافت سالم را از بافت تخریب شده تشخیص دهد و سپس شروع به فعالیت  کند.

این لیزر با شناسایی بافت مرده لایه برداری را  آغاز می کند  که نتیجه این کار زخم هایی بسیار ریز در واژن است که منجر به ترمیم و بازسازی بافت نو می شود.

بافت جدید و تازه جایگزین بافت فرسوده می شود و در نتیجه شما به صورت شگفت انگیزی دیگر از خشکی واژن رنج نمی برید و درحقیقت شما یک بافت جدید دارید و جوانسازی انجام داده اید.

عوارض لیزر مونالیزا تاچ:

استفاده از این دستگاه تقریبا بدون عارضه گزارش شده و لیزر واژینال یک درمان سرپایی بدون بیهوشی در حداقل زمان ممکن است.

در موارد نادری مقداری سوزش و التهاب گزارش شده است که بسیار خفیف بوده و طی یک یا حداکثر دو روز بعد از بین می رود. در مجموع مزایا و فواید این لیزر در مقایسه با هر روش دیگر بسیار بهتر است.

چه کسانی نباید از لیزر مونالیزا استفاده کنند؟

🔹 افرادی که دارای زگیل تناسلی و یا تبخال فعال هستند.

🔹 وجود نتایج مشکوک در تست پاپ اسمیر

🔹 بیماران مبتلا به عفونت های واژینال

🔹 افراد مبتلا به تنگی کانال ادرار

🔹 بیماران با درجه افتادگی رحم  ۲ به بالا

🔹 افرادی که به تازگی در ناحیه رحم خود جراحی انجام داده اند

🔹 افراد مبتلا به سرطان رحم

قبل از لیزر مونالیزا:

🔹 حتما به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید و معاینه شوید.

🔹 با پزشک خود صادق باشید و نکاتی که برای شما سوال برانگیز است را مطرح کنید.

🔹 در مورد تعداد جلسات و صرف هزینه و وقت و گرفتن نتیجه ایده ال با متخصص خود صحبت کنید.

🔹 اگر بیماری خاصی دارید و یا دارویی مصرف می کنید حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

🔹 هدف خود را از انجام این لیزر به طور واضح و صحیح به متخصص خود بگویید و انتظارات واقعی داشته باشید.

🔹 حتما چند روز بعد از اتمام قاعدگی از لیزر استفاده کنید.

🔹 قبل از مراجعه دوش بگیرید ناحیه را کاملا شیو کنید و از هیچ گونه لوسیون و عطری استفاده نکنید.

بعد از لیزر مونالیزا:

🔹 فقط با اجازه پزشک بعد از ۵ روز می توانید اقدام به رابطه جنسی کنید.

🔹 اگر مسکن برای شما تجویز شد از آن استفاده کنید.

🔹 تا ۵ روز از انجام حرکات سخت و سنگین دوری کنید.

🔹 اگر پمادی برای شما تجویز شد در زمان های مقرر از آن استفاده کنید.

باید یادآوری کنم که در جلسه مراجعه از پزشک خود درباره تعداد جلسات حتما سوال کنید تا بتوانید براساس برنامه ریزی مالی تمام جلسات را برای گرفتن نتیجه رضایت بخش انجام دهید‌همچنین این لیزر به تنهایی برای زنانی که بارداری داشته اند و یا کاهش و افزایش وزن شدید را تجربه کرده اند به تنهایی در تنگ کردن کانال زایمان موثر نیست و باید از شیوه های ترکیبی استفاده شود.

یکی از سوالا رایج شما عزیزان در دایرکت میزان هزینه تکنیک های مختلف است که پاسخ این مسیله بستگی به شرایط فیزیکی شما دارد.

لطفا جهت پاسخ پرسش خود نوبت معاینه را رزرو کنید و پس از معاینه و مشاوره تصمیم بگیرید. ما را همراه و همراز خود بدانید برای بهترین پیشنهاد به شما چون وقت شما ارزشمند است و سلامتی شما گرانبها. جهت گرفتن نوبت معاینه و مشاوره به قسمت نوبت دهی سایت مراجعه کنید و یا با پذیرش مجموعه در ارتباط باشید.

خواندنی های دیگر

دیگر مقالات
اینستاگرام